ورود به انجمن
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
اطلاعات اضاقي پست ها
پيام ما: اولين نيستيم ولي بهترين خواهيم بود.
تعداد بازديد 81
نويسنده پيام
site2017 آفلاين
ارسال‌ها : 7
عضويت: 14 /7 /1396
بهترین بستر نرم افزاری دنیا، ولی هنگامی که به یک اره قدرتمند نیاز دارید- یک تیغه ساده یا یک چاقوی سوسیسی جنگی کار شما را راه نمی اندازد.وردپرس در همه جا هست. از زمانی که یک موتور وبلاگ دهی نوظهور بود تا زمانی که نقش اصلی را در میان cms ها دارد ایفا می کند.اما ما از آن استفاده نمی کنیم.نه برای خودمان و نه برای مشتریانمان.ما از وردپرس متنفر نیستیم. ما آنرا به دوستانمان توصیه می کنیم، و ما از اینکه به دوستانی که وردپرس دارند و نیاز دارند یک بستر نرم افزاری خوب داشته باشند کمک می کنیم.درباره پیشنهادهای عالی وردپرس چه می دانید؟ نصب 5-دقیقه ای، هزاران قالب، نصب سریع افزونه ها، بهینه سازی شده و...

نصب 5-دقیقه ای و سپس؟

بله، در واقع، آخرین باری یک کپی از آنرا نصب کردم کمتر از 5 دقیقه به طول انجامید.اما من هیچ وقت روی پروژه ای که 5 دقیقه زمان برای نصیب می برد کار نمی کنم – یا حتی به چند ساعت زمان نیاز دارد . این به این معنی است که به زمان و پروژه نگاه کنیم و بگوییم : \"خب، بهتره یک بستری را راه اندازی کنیم که چند دقیقه زمان نصب آن بیشتر طول نمی کشد و به طور کلی انکار کنیم که روی محصول نهایی چه اتفاقی می افتد و یا چند هفته/ماه آینده آن سایت برای ما مهم نباشد.\"چه کسی این کار را می کند؟بله، برای وبلاگ نویس هایی که از روی سرگرمی اینکار را می کنند اهمیت چندانی ندارد. اما برای یک پروژه حرفه ای طراحی سایت شرکتی وقتی که زمان پیاده سازی آن چند ماه است، ذخیره چند دقیقه اهمیتی ندارد.

قالب ها و توسعه پذیری

اگر فقط به این دلیل بسیاری از آژانس ها برای استفاده از قالب ها از وردپرس استفاده می کنند. باید بدانید، این مجموعه لایه ها، استایل ها، و یا حتی عملکر بسته ها، همه با هم. در قسمت مدیریت سایت قابل پیکره بندی و تغییر هستند، تا به آنچه که مورد دلخواه شما است برسید.حالا، یک طراح حرفه ای عموما نگران این است که چگونه یک طرح خوب، مناسب با محصولات شما داشته باشد، بنابراین، برای آن ها اصلا جالب نیست که قالب یک طراح دیگر را بخرند و فقط جای لوگو را با لوگوی شما عوض کنند.وقتی از ابتدا HTML شروع بکار شود، سفارشی کردن آن بسیار سریعتر و راحتتر از آن است روی یکسری از قالب های آماده شروع بکار کنید و از ابتدا بخواهید آنرا پیکره بندی کنید. وردپرس برای بروزکردن قالب وبلاگ شما خوب است ولی ما در رابطه با یک پروژه طراحی وب سایت حرفه ای صحبت می کنیم.با یک چهارچوب مانند django و یا cakephp ما عملکرد کلی یک صفحه را برای اینکه چگونه آن صفحه ظاهر شود پیکره بندی می کنیم. و تمام قالب ها به بهترین روش به وسیله طراحان سایت از نظر HTML و CSS طراحی می شوند.ببینید، یک دلیلی وجود دارد که کتاب ها و راهنمایی های زیادی برای قالب های وردپرس وجود دارد، ولی برای فریم ورک ها چنین راهنمایی هایی هرگز وجود ندارند، زیرا وقتی از فریم ورک ها استفاده می کنیم به طور طبیعی قالب مطابق با سایت طراحی می شود. و لی در وردپرس اینطور نیست.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

با یک جستجوی سریع \"بهینه سازی وردپرس\" گوگل به شما نشان خواهد داد که وردپرس در جمع سئو کارا دارای محبوبیت است.url های زیبا ، در django و Ruby on Rail وجود دارند و قسمتی از آن ها بشمار می آیند مثلا در different ways to configure Django URLs انواع آدرس دهی ها آورده شده است. و cms ها مثلا در django به خوبی متن های alt، نقشه های سایت و metadata ها را مدیریت می کنند.

افزونه ها و امنیت

در cms ها و فریم ورک ها معایب امنیتی نیز وجود دارد ولی وردپرس از نظر حفره های امنیتی history of security bugs دارای تاریخچه بدی است.قالب ها و افزونه های وردپرس این سیستم را بسیار آسیب پذیر کرده.مدل وردپرس به این شکل است که باعث می شود خیلی راحت بتواند افزونه ها و قالب ها را از طریق رابط کاربری مدیریت نصب کند. که به این معنی است که کدها در رابط کاربری مدیریت سایت قابل اجرا و انجام پذیر هستند.هیچ cms و فریم ورکی عاری از حفره های امنیتی نیست ولی ترجیح ما اینست که با توجه به طراحی سایت مشتریان و نیاز آن ها فریم ورک را مخصوص به کار آن ها از نظر امنیتی برنامه نویسی کنیم.

PHP در برابر Python یا هر چیز دیگری یک دلیلی که وردپرس در همه جا است تکنولوژی های آن است که به زبان php نوشته شده است. شما به سختی هاستی پیدا می کنید که از php داخل سرورهایشان پشتیبانی نکنند. به همین دلیل نیاز به جستجو هاست نیست فقط باید به دنبال یک هاست با پشتیبانی خوب گشت.پس مشکل چیست؟ مشکل php است. زبان python به غیر از اینکه از نظر برنامه نویسی لذت بخش است. به وسیله آن می توان محصولات بهتر و بیشتری را در زمان کوتاه تر تولید کرد.که بیشتر آن به وسیله django تولید می شود. مخصوصا، اینکه بدون پایتون به django دسترسی ندارید یک نگاهی به say about Python بی اندازید.

در پایان

ما به دنبال ترغیب کردن افراد برای استفاده از cms ها یا فریم ورک نیستیم(مگر اینکه آن ها مشتریان ما باشند، زیرا تجارت ما این است).وقتی وردپرس نباشد گزینه های بسیاری وجود خواهند داشت، اما آن ها عالی هستند. سایت هایی با سیستم وبلاگ نویسی سنگین و معماری ابتدایی اطلاعاتی، جزو رسالت کاری ما نیستند. طراحی سایت حرفه ای بر پایه استفاده از cms ها کار را کاربردی تر به انجام می رسانند و دارای پیچیدگی کمتری هستند.از اول، ورد پرس سیستم وبلاگ نویسی خوبی است. به هرحال به عنوان یک طراح وب سایت حرفه ای و برنامه نویس برای ما استفاده از فریم ورک های django ، SilverStripe و Django-CMS دارای مزایای خاصی نیست.این ها یکسری توضیحات مختصر راجب اینکه چرا ما از وردپرس استفاده نمی کنیم بودند. و یا اینکه چرا اسرار داریم مشتریان ما از این سیستم ها استفاده کنند. در زیر به یک نوشته بدور از تعصب راجع به مقایسه مدیریت محتوای منبع باز وجود دارد

  • تحلیل وآنالیز وب سایت شما


  • اهمیت وبلاگ نویسی در سایت شما



پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 15:45
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :